napisał: ricardo postów: 40
umieszczony: 14 lutego 2009 18:33
|
|
Ja bym to jeszcze zautomatyzował tak aby wogóle nie otwierać Worda.
A tak wogóle to po co Word jak można przystosować Arkusze Excela. |
|
napisał: Zwierzak postów: 31
umieszczony: 12 stycznia 2009 10:49
edytowany: 12 stycznia 2009 11:39
|
|
Witam,
Ja znam taki sposób :
Na początku tworzysz sobie dokument w Wordzie, który będzie szablonem, wstawiasz tam wszystkie "blablabla", nagłówki, tytuły i inne pierdoły. W miejscu gdzie chcesz mieć tabelę z Excela robisz łącze.
Robisz to w następujący sposób. W swoim arkuszu zaznaczasz tabelę (A1:D10), którą chcesz umieścić w "docu", kopiujesz, a w dokumencie word (nie zamykaj Excela) w odpowiednim miejscu wklejasz specjalnie, zaznaczasz "Jako łącze" i wybierasz np. "Obraz". Zapisujesz i zamykasz plik Word.
Następnie w Excelu możesz sobie zdefiniować makro (pod jakimś skrótem klawiszowym, czy przyciskiem) i wklejasz w nim kod:
Set dokword = CreateObject("word.Application")
dokword.Documents.Open "C:\Dokument.docx"
dokword.Visible = True
dokword.ActiveDocument.Fields.Update
który automatycznie otworzy Ci dokument "C:\Dokument.docx" (popraw sobie na swoją ścieżkę i nazwę) i zaktualizuje linki.
Co do formatowania, to nie wiem jak automatycznie dostosować wykres do szerokości, ale wstawiony obraz można łatwo skalować myszką.
Pozdrawiam |
|
napisał: dolaga postów: 1
umieszczony: 11 stycznia 2009 13:55
|
|
Zależy mi na skopiowaniu z poziomu VBA Excel do Worda sformatowanej już tabeli w Excelu. Ideałem byłoby wstawnienie jej tak żeby się zmieściła na stronie ;))
np.
ThisWorkbook.Sheets("tab1").Range("A1:D10") |
|
 wstecz 1 dalej  wszystkich stron: 1
|