vbamania.pl
login:
hasło:
 
  *Rejestracja *Zapomniane hasło
 Dziś jest niedziela, 10 sierpnia 2025 roku.
Ustaw jako stronę startową Ulubione Napisz
PowrótPowrót do serwisu  RegulaminRegulamin rssRSS

  tytuł wątku:
Wątki dyskusji

Kopiowanie tabeli z Excela do Worda


otwartyotwarty rozpoczął: dolaga postów: 3



napisał: ricardo
postów: 40


umieszczony:
14 lutego 2009
18:33

  
Ja bym to jeszcze zautomatyzował tak aby wogóle nie otwierać Worda.
A tak wogóle to po co Word jak można przystosować Arkusze Excela.
napisał: Zwierzak
postów: 31


umieszczony:
12 stycznia 2009
10:49

edytowany:
12 stycznia 2009
11:39

  
Witam,
Ja znam taki sposób :
Na początku tworzysz sobie dokument w Wordzie, który będzie szablonem, wstawiasz tam wszystkie "blablabla", nagłówki, tytuły i inne pierdoły. W miejscu gdzie chcesz mieć tabelę z Excela robisz łącze.
Robisz to w następujący sposób. W swoim arkuszu zaznaczasz tabelę (A1:D10), którą chcesz umieścić w "docu", kopiujesz, a w dokumencie word (nie zamykaj Excela) w odpowiednim miejscu wklejasz specjalnie, zaznaczasz "Jako łącze" i wybierasz np. "Obraz". Zapisujesz i zamykasz plik Word.
Następnie w Excelu możesz sobie zdefiniować makro (pod jakimś skrótem klawiszowym, czy przyciskiem) i wklejasz w nim kod:

Set dokword = CreateObject("word.Application")
dokword.Documents.Open "C:\Dokument.docx"
dokword.Visible = True
dokword.ActiveDocument.Fields.Update



który automatycznie otworzy Ci dokument "C:\Dokument.docx" (popraw sobie na swoją ścieżkę i nazwę) i zaktualizuje linki.
Co do formatowania, to nie wiem jak automatycznie dostosować wykres do szerokości, ale wstawiony obraz można łatwo skalować myszką.
Pozdrawiam
napisał: dolaga
postów: 1


umieszczony:
11 stycznia 2009
13:55

  
Zależy mi na skopiowaniu z poziomu VBA Excel do Worda sformatowanej już tabeli w Excelu. Ideałem byłoby wstawnienie jej tak żeby się zmieściła na stronie ;))
np.
ThisWorkbook.Sheets("tab1").Range("A1:D10")



<-wstecz  1  dalej->
wszystkich stron: 1


Sortuj posty: z