vbamania.pl
login:
hasło:
 
  *Rejestracja *Zapomniane hasło
 Dziś jest niedziela, 13 maja 2024 roku.
Ustaw jako stronę startową Ulubione Napisz
PowrótPowrót do serwisu  RegulaminRegulamin rssRSS

  tytuł wątku:
Wątki dyskusji

Ale jazda!!!


otwartyotwarty rozpoczął: adeling-herman postów: 4



napisał: Trebor
postów: 1209


umieszczony:
29 kwietnia 2011
20:25

  
Automat zrobisz sobie z tego później.
Z menu Dane - Importuj Dane Zewnętrzne - Nowa kwerenda bazy danych
Wskazujesz jako źródło MS Access Database
Wskazujesz plik accessowy
Następnie dodajesz tabele jakie potrzeba
Później pola z tabeli przeciągasz do okienka i na koniec z menu Plik zwróć dane do excela.
To tak pobieżnie i w skrócie.
napisał: adeling-herman
postów: 14


umieszczony:
29 kwietnia 2011
10:27

  
Hej Trebor,

No to właściwie byloby okey, tylko tak sobie mysle ze automat bylby jeszcze fajniejszy ;) A możesz napisać jak dokładniej założyć kwerendę MS Query ?
Mam XLS 2003

Pozdrówki
A-H
napisał: Trebor
postów: 1209


umieszczony:
28 kwietnia 2011
16:03

  
Na której wersji excela pracujesz?
Generalnie skłaniam się ku Microsoft Query. Nie potrzeba do tego VBA. Wystarczy raz ustawić kwerendę i w poniedziałki odświeżać dane.

Hej
napisał: adeling-herman
postów: 14


umieszczony:
28 kwietnia 2011
09:26

  
Witajcie wszyscy !

Dostałem wczoraj od szefa ciekawe ale trudne zadanie. Mianowicie mam stworzyć rejestr danych w excelu w powiązaniu z tabelami w pliku accessa. Niżej wiecej szegółów.

W pliku accessa zamieszczonym na dysku sieciowym X:/.../.../itd jest 8 tabel z danymi dostyczącymi czynników wpływających na funckjonowanie przedsiębiorstwa. Dane w tych tabelach będą się zmieniać raz w tygodniu, najczęściej w środku tygodnia.

Te tabele mają być zaimportowane do pliku excel. w arkuszach od 1 do 8 będą dane zaimportowane z pliku accessa, ale to nie wszystko :)
Plik excel musi być tak zaprogramowany, że w PONIEDZIAŁKI o godz. 8:00 przesyła dane z 8 arkuszy do INNEGO PLIKU EXCEL, gdzie dane są rejestrowane w wierszach jeden pod drugim, oczywiście umieszczonych w 8 arkuszach.

Wiem, że można to zrobić w accessie, ale nie jest to moje ulubione środowisko pracy, a i mój szef nie chcę tego przeglądać w accessie tylko właśnie w XLS.

Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie ja wszystko postaram się wyjaśnić. nawet mogę walnąc jakąś prezentacje :)
Dziękuje Wam z góry za pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam
Adeling-Herman


<-wstecz  1  dalej->
wszystkich stron: 1


Sortuj posty: z
Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0