Cytat: Witam.
Opis Problemu:
Mam excel arkusz, który tworzony jest poprzez ściągniecie historii transakcji z PayPal. Przykład w załączniku.
Życzeniem moim jest rozdzielenie danych tak, aby każde dane oddzielone przecinkiem trafiły do oddzielnej celi, w tym samym rzędzie. Tworząc po prostu bazę danych, na której można pracować.
Witam.
Odpowiedz przychodzi tak późno, bo strona była nieczynna przez ostatnie 2 miesiące.
Najprostsze rozwiązanie nie wymaga makr VBA. zawartość pliku Excela skopiuj do schowka i wstaw do pliku tekstowego.
Następnie zaimportuj dane z pliku tekstowego do pliku Excela ( menu Dane-> plik tekstowy).
Mam tez rozwiązanie z VBA, ale ono nie jest prawidłowe ze względu na użyty znak separatora przecinek (,)
Moze jednak jest możliwość zanisanie danch z PayPala z innym separatorem?
Sub Import()
Dim k As Long, w As Long, i As Long
Dim vDane As Variant
w = 1
Do While Worksheets("Blad1").Cells(w, 1).Value <> ""
k = 1
vDane = Split(Worksheets("Blad1").Cells(w, k).Value, ",")
For i = LBound(vDane) To UBound(vDane)
Worksheets("Blad2").Cells(w, 1 + i).Value = vDane(i)
Next i
w = w + 1
Loop
End Sub
pozdrawiam
Admin |