napisał: hubciopl postów: 11
umieszczony: 12 marca 2008 08:15
|
|
Witam Wszystkich
Słuchajcie mam wykonać bazę danych (do pracy) i w niej tam jakieś info np. klienci adresy itp.
Ale również muszę dołączyć rozliczenia z nimi. I tak w załaczeniu jest plik a w nim trzy arkusze: Faktury, Wpłaty, Pozostało do zapłaty.
I chodzi mi o to, że w arkuszu Faktury wprowadzam tylko faktury, W arkuszu wpłaty tylko wpłaty, a w arkuszu Pozostało do zapłaty, program powinien mi dopasować wpłatę do konkretnej faktury (np. po numerze FV) i pokazać w ostatnim arkuszu już tylko kwotę pozostałą oraz wpisać datę wpłaty i to będzie inform,acja że na konkretny dzień pozostała taka kwota.
I tak przygotowane rozliczenia chciałem podczepić do accessa
Z góry dzięki za pomoc |
|
wstecz 1 dalej wszystkich stron: 1
|